Korv och minimajs..? Haha!

Heey på er!
Nu har jag fixat en himla massa bra musik till min ipod
och så har jag käkat lite sen kvällsmat - korv och minimajs. Haha!
Inte så jävla gott kanske, men jag var tvungen att göra lite mat som jag kan
äta till frukost imorgon. Går ju på GI nu och får inte äta bröd, pasta, potatis eller ris!
(Självklart inte heller godis och sådant)
Imorgon blir det första dagen på den nya praktikplatsen och
jag är nervös! Hoppas att det fungerar bra!
Nu ska jag nog krypa ner i min vaaarma säng och
läsa lite eller kanske agera gammal kvinna och lösa korsord!
Ha det så bra nu så hörs vi imorgon.
Längtar nu efter helgen!
Natti! :)

Kommentarer
Postat av: siiimoooon

våran varma säng :(

2010-09-30 @ 22:36:58



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback