Mammas födelsedag!

Hej på er allihopa!
Jag har varit lite dålig på att uppdatera, men jag har haft mycket för er kan jag lova!
Idag fyller min kära mor år (åldern ska jag dock inte nämna, en kvinnas ålder sägs ju vara illa att nämna!).
Så vi har alltså firat henne hemma i Borås med pizza ihop med farmor och farfar. Dock annat för mig då jag går på GI nu.
Farmor råkade se min tatuering och jävlar vilket liv det blev.
Hon gillade det inte alls! Lite extra ledsen blev hon nog för att jag inte sagt något..
Men jag ville inte säga något då jag var rädd att hon skulle bli besviken!
Äh, det känns väl bra att hon äntligen vet!
Hur som helst blev mamma glad över sina presenter och Fia blev glad över den presenten jag inte kunde
låta bli att köpa till henne. Passar den inte perfekt på henne?


Grymt söt klänning, hade velat ha den själv om den nu hade passat mig..
Men kände mig inte alls hemma i den. Perfekt på yngsta fröken forsberg dock!

Lite senare..
Well, efter firandet av morsan så drog jag och Sofie ut en sväng och gick.
Tog igen förlorad tid och pratade läänge.
Mår så bra över att vår relation har stärkts på nytt.
Jag har skitkul med dig, lillasyster!


Sofie som kladdat över sitt ansikte, såklart!
Fullt med tandkräm i hela munnen och det vill ni ju inte se!


Nu, exakt, precis, nu!
Nu ligger jag i gästsängen, dvs min säng hos morsan och farsan.
Lyssnar på andra personers spellistor på spotify.
Många som har rätt bra smak ändå! Gött med lite ny musik.
Funderar över morgondagen.
Skulle träffat min handledare inför VFU:n (=praktiken) som börjar fredag.
Har hamnat på en helt ny förskola, så det ska bli grymt kul!
Praktiken pågår i två veckor och sedan börjar vi med en ny kurs.
Ska bli en skön avslutning på den första perioden vaaavaaa.


Nu ska jag röja en stund till, tills pappa vaknar och svär över musiken som ljuder ur mina högtalare.
"Jävla ungjävel, stäng av brötet, vi försöker ju förihelvete sova här!" - visst är han charmig? Tyvärr ej singel för er som blev sugna! ;) Höö.


Vi hörs imorgon!
Up the irons!



Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback