Skräckfilm och godis!

Nu ska vi se på film, jag, mamma och Ann!
Myspys!
Det blir en asiatisk skräckfilm som heter Thirst tillsammans med en massa gott godis! :D
Vi får bara se om mamma klarar av den.. Kan vara en del blod vad jag förstått!
Det ska bli nice.
Imorgon är det dags att rösta! Har ni bestämt er? Det har i alla fall. Ett lätt val, i alla fall angående vilken sida jag står på. Mer än så säger jag inte! För jag är en tråkig och sur Svenne! Preciis som alla andra i det här landet! Nu får vi hoppas att rätt sida vinner. Annars vet jag inte vad jag gör!
Vi hörs senare angående en review av filmen ;)
Adios!

Kommentarer
Postat av: fidde

yo! har kikat lite på bloggen! ser nice ut :D en sak som kan ändras är att ha större text:P inte för att klaga. gillart stark :D

2010-09-19 @ 00:45:12
Postat av: sara

Tjena Fidde! Jag håller med dig angående textstorleken, gillar det inte alls. Har dock inte hittat det man ska skriva i om man vill ändra det =P Letar för fullt. Du vet inte hur man gör? ;) Tack för dina kommentarer :)

2010-09-19 @ 12:01:36
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback