Söndertrasad kropp!

Today, this morning..
Då var jag uppe idag igen! Dock alldeles precis så jag kom upp.. 
Har sjukt ont i hela kroppen. Det är precis så att jag kan skriva på datorn.
ATT jag lyckas alltså..
Jag är rädd att jag inte kommer kunna gå till skolan idag. Känns väldigt dumt eftersom jag är ledig torsdag-fredag med! Får fundera vidare på det, börjar trots allt inte förrän vid ett.
Yesterday..
Såå.. Det blev inte mycket uppdaterat igår! Det berodde på att jag var otroligt stressad. Efter jag vart på Fysiken med Simon så åt jag mat (typ slängde i mig den). Sedan åkte jag till Borås, hämtade upp mamma, åkte till Bäckäng och hämtade upp Sofie, åkte till Vårdcentralen med henne...
Ja, ni ser? Allt detta under tidspress. Det var inte det minsta kul! 
Efter att vi vart på vårdcentralen så fick jag skjuts ner till stan för att träffa Linda som hade suttit och väntat på mig ganska länge. Stackarn! ;)
Vi gick hur som helst och hämtade ut mina Magnus Betnér-biljetter och sedan tog vi en välbehövd fika.
Satt och pratade hur länge som helst. Är så skönt att man verkligen kan göra vad som helst med henne.
Spelar ingen roll vad det är, man mår bra ändå. Så, här fick jag en chans att varva ner!
Sedan blev det buss hem till Götet och lite soft i soffan för att till sist slänga sig i sängen, heelt utmattad!
Den enda bilden jag har på oss ihop tror jag.. På West coast Riot i somras!
En grym tjej, hur som helst.



Nu idag..
Har funderat över det här med skolan.. Det blir nog inget!
Jag har alldeles för ont! Jag får skicka in arbetet till läraren istället.
Hoppas bara jag kan gå på Magnus Betnér ikväll. Simon får väl bära mig till Borås.. Haha!
Jag vill verkligen inte missa det! Faaan!
Har ju till och med köpt biljetterna nu.
Kanske hjälper lite kaffe och några värktabletter?
Det skadar inte att försöka!
Önskar att jag hade kraft att städa med, men det är nog ett "Big nono" idag, så som jag känner mig!
Haha! Vi hörs om ett tag igen.
Take care;*

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback