Toy story 3, 3D recension!

Toy Story 3, 3D
It came, it ruled, it conquered!
En mysig, rolig, charmerande och härlig film! 
Jag är mycket nöjd måste jag säga.
Tycker verkligen att ni ska se den.. och vet ni vad, det räcker som betyg tycker jag! 
Gör nu som jag säger och gå och se den, var inte snåla och ladda ner, najn najn!
Den får fyra plus snabelaaaan @@@@+@. Fyrapluuus!
Gömmer mig bakom min nya sjalsak i biomörkret i väntan på filmen! Mys!

Imorgon är både jag och Simon lediga hela dagen. Så nu ska vi vara coola och vara uppe ASLÄNGE och sedan ska vi FAKTISKT åka och träna vid tiosnåret imorgon. Duktiga vi är! Bättre och coolare än många andra faktiskt! Förutom er såklart! ;) Hihi.
Nu ska jag äta upp Simon! Vi hörs imorgon allihopa!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback