Avatar och Tysklandsresa.

Min dag började med..
Dagen började med kaffe och köttbullar.
När jag duschat och vaknat till liv så lånade jag mammas bil och åkte ner till Sunhouse.
Äntligen fick jag sola lite! Kände att det var grymt välbehövligt.
Efter solningen drog jag mig hem till mor och far igen.
Ska träffa Linda om en stund, då hon slutat skolan.
Efter det, ska jag faktiskt träffa en viss Madelene Till och agera vuxen person - dvs prata om våra skilda åsikter och vad vi känner just nu. Känns riktigt bra.
Andra tankar som snurrar i huvudet just nu..
Längtar efter alla gig som kommer hållas nu i höst och även efter
min, Lindas, Jennys, Elinors och Sofies Tysklandsresa!
Vi ska nämligen, efter min tjugoårs-dag, åka till Tyskland!
Dricka ööl, köpa öööl och ha jävligt kul!
Ser fram emot det som fan.
MEN!
Nu tycker jag att ni kan ta er en stund och lyssna på ett av de banden jag ska se i höst. Riktigt duktiga pojkar. Avatar. Kommentera gärna med era åsikter om bandet! :)




Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback