Vitt vin och ett löst bråk.

Gårdagen..
Hoho, jaja!
En vääääldigt trevlig dag igår måste jag säga.
Jag var med Madde från klockan tolv på dagen till klockan två på natten!
Kändes så skönt att prata ut och att få skratta av sig lite!
Köpte nya skor, nya ringar och nya halsband. (Sedan får det vara nog med köpandet!)
Framåt kvällen satte jag och Madde oss på Torget. Åt lite nachos, drack lite vin och bara tjötade.
Efter ett tag, framåt niosnåret så gick vi till Bränneriet istället då vi blev ivägskjutsade av ett gäng som bokat vårt bord.
En flaska vitt och trevligt sällskap.
Söt tjej! ;)
På brännan hände mycket.
Haha, nä men det var minst sagt en händelserik kväll!
Många trevliga människor att snacka med och det blev kaos när en galen 30-plussare började skrika hur gällt som helst och blev tagen av polisen alldeles utanför! 
(Önskar att jag hade fotat det!)
Sen drog vi till puls efter att brännan stängt och dansade järnet! ;D
Haha! Underbart!
Nu idag..
Ligger jag i sängen hemma i lägenheten.
Var ju meningen att vi skulle ha förfest här och sedan dra ut, men så blev det inte! :(
Rätt skönt att softa ändå ;)
Sofie och Madde är ju här med!
Imorgon..?
Ja då kommer Simons mor och hennes kille hit och ska luncha med oss.
Skulle nog ta oss en promenad runt Härlanda tjärn med!
Trevligt!
Just nu..
Ska jag kolla in roliga youtubeklipp! 
Exempelvis Björn Gustafsons wowklipp är ju en klassiker, fortfarande lika kul!
Har ni något tips på något kul klipp kanske..? :)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback