Nya skor och tankar om valp.

Härlig dag!
Lite stressig, men härlig!
Började med storfrukost.
Smörgåsar med olika sorters pålägg, frukt, kaffe, juice och yoghurt!
Sedan var det dags att städa lite för att förbereda inför lunchen med Maria och Niklas!
Jag testade att göra broccoligratäng för första gången och den blev jättegod.
Vi åt den tillsammans med kassler och lite grönsaker. En perfekt GI-måltid!
Efter lunchen gick vi ut och gick runt Härlanda tjärn.
(Jag iförd mina nya kängor med klack!
Gjorde liite ont i fötterna efter, men nu har jag i alla fall gått in dom!)
I love them!


Får ju passa på och visa upp mina nya ringar som kommer från marknaden som var i Borås i helgen.
Den vänstra ringen på bilden här kommer dock inte från marknaden utan från Shock.


En ny ring från helgen, de två till vänster är äldre.
Dödskallarna är från förra marknaden och den med grön sten är från studenten!



Längtar efter morgondagen..
Imorgon ska jag och Simon åka till uppfödaren Helena vid Chalmers och hälsa på henne och hennes vovvar!
Ska bli riktigt mysigt!
Är otroligt sugen på en liten Tibbe nu. 
Har läst på riktigt mycket om rasen.
Någon dag snart ska vi även få ta med oss en av hennes vuxna hundar,
Mistel, och prova på att ha henne här hemma.
Är otroligt sugen!
Kan inte sluta tänka på det..
Ada ska få sina små valpar redan nu den 5:e Oktober!
Det är inte alls långt kvar! :D
P'zazz Sweet Mistle Kiss "Mistel", Twist'n Shout Phoebe Buffay "Ada".
Mistel och Ada, både bor hos uppfödaren Helena vid Chalmers.
Flickan till vänster (Mistel) är hon som kanske kommer bo hos oss en dag
och flickan till vänster är mamman till vår framtida valp!)


Ni kan väl förstå att jag är i extas?!
Så fina flickor.
Men nu ska jag ta och leka lite i mitt nya fotoredigeringsprogram!
Vi hörs! :)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback