Spice and rice och nytt smink!

Tjena!
Idag har jag varit i Borås hela dagen.
Har hälsat på Joakim, men inte speciellt länge eftersom han är sjuk.
Såg en hälften av en film, från mitten och framåt!
(Hade sett den redan också! xD )
Satt och pratade av mig lite, kändes skönt.
Sedan var det dags att åka till Bäckäng och hämta Sofie,
köra till Sörmarken och hämta mamma för att till sist köra
ner till stan. Där skildes jag från mamma och Sofie eftersom de skulle
till Viskan, vilket jag inte alls kände för.
Så jag gick och inhandlade ett nytt puder, ny foundation och
sedan gick jag till Spice and Rice och käkade.
Efter några minuter kom Linda och joinade mig,
satt och snackade med henne en stund, sen följde hon mig till tåget
där vi skiljdes åt.
Väl i Göteborg var det raka vägen hem till lägenheten och så satte jag igång med lite
städning. Plockade undan och bytte lakan. Lite finare här nu!
Nu sitter jag vid datorn och laddar ner lite musik som jag senare ska lägga över
på min nya ipod! :D
Har nämligen fått ta över Simons då han skaffat iphone 4!
Känns nice! Har blivit mer och mer förtjust i Apple-produkter.
Dock INTE mac-datorerna. De är jobbiga! Fina, men jobbiga att manövrera.
Antagligen för att man vant sig vid pc..
Well, adjö med er så länge!
Nu ska jag iväg och köpa frukost till imorgon innan affären stänger.
CIAO!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback