Val och Iron Maiden

Tjena tjena allihopa!
Idag är det söndag och valdag. Idag bestämmer vi vilka som skall styra de kommande fyra åren.
Det är rätt stort faktiskt, jävligt stort för att vara ärlig. Även första gången för mig att rösta! Känns jävligt nervigt!
Jag vill nämligen verkligen inte att ett visst block ska vinna.
Men men.. Vi får väl se!


Just nu sitter jag i Borås och väntar på att min syster ska fixa klart sig. Vi ska nämligen till Knalleland och handla om en stund. Jag ska vara världens bästa storasyster och köpa en tröja till henne! Hon har strax skolfoto och hon vill vara coolast i klassen, det förstår jag! Mamma och pappa kunde inte ställa upp med ett plagg så då gör jag det istället! Snääääll_tjej_90!

Filmen igår lovade jag ju att recensera! Den var faktiskt bra! Dock så klagade mamma och Ann hela tiden, de verkar inte förstå sig på asiatisk genialitet! Själva storyn var väl uttänkt men filmen var lite seg, det kan jag faktiskt erkänna! Jag vet inte, nu för tiden verkar vi människor i allmänhet vara väldigt beroende av att det INTE ska vara segt. Tänk hur dåligt vi skulle må om vi tvingades se exempelvis "Utvandrarna" nu igen (i vår tid). Det är förbannat frustrerande när allt går så jävla långsamt!
Hur som helst.. Filmen får.. Hmm.. Tre av fem snabelaaaaan! @@@@@
Plus i kanten för smarta asiater!
För tillfället lyssnar jag järnet på Maiden. Ni råkar inte veta att även dem är genier? Det är sant, jag lovar!
"When the wild wind blows" är otroligt bra. Nya plattan gillar jag i allmänhet. Om ni inte redan gjort det, lyssna vettja! Finns på Spotify. "The final frontier" heter den! Min lillasyster rådiggar den, vilket även jag rådiggar! ;)
Nu ska jag nog göra iordning mig jag med, vi åker klockan ett nämligen.
Vi hörs senare så ni får veta vad jag handlat och allt annat galet vi vart med om! :D
CIAO!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback