Dagen för ännu en tatuering närmar sig..

Hej på er!
Här ser ni en trött tjej som är påväg till Borås.
Hon har bara slöat heela dagen, har inte riktigt varit på topp.
Dumt nog var jag och simmade med, fast att jag inte mådde bra.
Men men.. Jag kan helt enkelt inte låta bli! Jag måste lyckas till sommaren!
Det blev en resa till Borås en dag tidigare än vad det var tänkt då jag gärna
ville slippa vara ensam hemma ikväll. Istället ska jag mysa och ha det bra
hemma hos mamma och pappa med mamma och Sofie.
Vi ska se film och äta god mat. Mamma gör en specialare till nyttiga mig.
Fint va? Jag har en gullig mamma jag.
---
Tatueringen
De senaste dagarna har jag inte kunnat sluta på tatueringen jag ska
boka tid för imorgon på Black Scar. Jag är riktigt taggad inför den!
Det jag har tänkt mig är en ros omgiven utav taggtråd.
Har kikat runt lite på internet och har hittat en bild som påminner
lite om det jag har tänkt mig.
Det där jacket som är nästan längst ner är inte alls något jag vill ha.
Själva rosen ska vara blodröd och stjälken ska vara så mörkgrön
som det är möjligt. Tatueringen ska sitta på höger överarm,
i alla fall så som det är tänkt just nu, vi får se vad tatueraren säger.
Åhåhååå, hoppas jag slipper vänta föör länge på en tid!
Visst är det spännande? ;)
---
Nu har jag tyvärr inget mer på mitt hjärta för tillfället,
men imorgon lär jag säkert skriva av mig igen,
efter att jag bokat tatueringstiden ;)
Ha det fint!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback