Galet skön helg nalkas!

Det blev inget grillande idag. Det blev inställt.
Istället tyckte folk att jag skulle gå på Bränneriet i Borås.
Det lockade verkligen inte, det är så trångt där nu när allt folk
som brukade hänga på Trädgårn inte har någonstans att gå.
Jag bestämde mig till slut istället för att stanna i Göteborg tills imorgon.
Då kan jag åka till Borås med Tomas istället, jag slipper åka ensam!
Imorgon blire mys hemma hos min mor och far.
Vi ska grilla, pyssla och dricka öl. Det gillar jag!
Sedan på lördag blir det fiske hela dagen med mamma, pappa och Tomas.
Vi ska ta båten ut på Bolmen. Oj så fint!
På söndag ska jag visa Tomas Borås Djurpark. Ska bli himla mysigt!
Var längesen jag var där nu.
---
Jaja. Nu ska jag i alla fall hem till Oscar och se film samt titta
på när han städar lite. Party! ;) Haha, nä men det blir trevligt.
Hoppas alla ni andra får en trevlig torsdagskväll!
Kraaam på er!
Hittade inte min borste idag, måste glömt den hos Tomas.
Ingen tupering med andra ord och då har jag absolut inte utsläppt hår ;)
Men jag blev rätt söt ändå.. Eller vad säger ni? ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

taack! :)

hittade den vänstra på http://bmth.shop.bravadousa.com/ (det är bara bring me the horizon kläder där typ!) och den till höger på http://www.swedenrock-online.se! Har också letat massa, vet dock inte om det finns några mer än dessa där! :O

2011-04-27 @ 17:52:50



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback