Män, män, määän!

Jag hade inte tackat nej, jag lovar.
Nicke Borg, vilken man.
---

Corey Taylor, åh HERREGUD! Jag blir galen.
---
Tråkigt bara att båda dessa män är upptagna.
Det är bara en grej! Sen är de ju rätt svåra att få kontakt med..
Dessutom så fattas det säkert en del grejer hos dem om jag nu
skulle få chansen att lära känna dem. Jag har blivit så kräsen!
---
Exempel på sådant jag vill ha:
- SJÄLVKLART en attraktiv man. Jag skiter i vad ni säger,
intresset för att börja prata med en man kommer inte upp om
han inte är snygg. Sorry. Hur ska han då se ut?
Han ska ha ett leende som smittar, gärna ansiktsbehåring i
form av skägg, men då snackar vi om ANSAT sådant. Ingen slusk, så fan heller.
Han ska ha sin egen stil; vara sig själv. Gärna lite trashig, men inte till någon överdrift.
Sedan till det viktigaste, han ska vara REN!
(Haha, konstigt att jag nämner kanske, många ser det nog som självklart.
Men tro mig, jag har mina anledningar!)
*
- Han ska vara musikintresserad. Han behöver inte ha min musiksmak,
så länge han inte klagar på min. Bara han är intresserad! Gillar att gå
på gig och festivaler samt att diskutera musik.
*
- Friluftssnubbe - yes, ni hörde rätt. Jag har insett, mer och mer för var dag,
att jag MÅSTE ha en man som tycker om att vandra, fiska, tälta och allt
annat sånt där underbart. Det är så viktigt för mig, då måste det faktiskt
vara viktigt för honom med.
*
- Han ska träna. Detta betyder inte att han måste vara en biff, utan mer
att han bryr sig om sin kropp och sitt yttre alldeles lagom mycket.
Jag vill kunna dela mitt intresse för träning med honom.
*
- Han ska vara en bra lyssnare och omtänksam.
*
- Något av det viktigaste; han ska tycka om att kramas.
För det är ju så att.. Jag är himla kramig av mig! :)
---
Såå.. Berätta nu för mig var man hittar män som uppfyller mina krav!
I Göteborg? I Skottland? I skogen? Under sängen?
Nae, jag tror det är himla svårt faktiskt.. Kanske bäst att skita i att leta?
Fast.. Letar gör jag ju inte. Det kanske är så man ska fortskrida..?

Kommentarer
Postat av: För att man kan vara anonym

"Under sängen", det vet du ;)

2011-04-12 @ 16:00:29
Postat av: Madde

I Göteborg & jag vet precis vem han är! Hihi

2011-04-12 @ 18:20:16



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback