Solat för första gången utomhus i år!

Hej.
Här sitter jag och skriver på ett tråkigt skolarbete.
Är inte det minsta motiverad, men har bestämt mig för att bli klar idag.
Innan jag kom hem hit till Göteborg så har jag varit i Borås där jag
har solat ute på altanen för första gången i år. Var himla skönt faktiskt!
Kändes tyvärr inte som att jag fick så mycket färg dock.
När jag fotade mig själv tyckte jag att det såg ut så, men när jag öppnade
bilden på datorn så tyckte jag inte alls jag såg brun ut.
Se efter själva!
Nästan samma färg på min hud som på mitt linne. Hö-hö.
---
Efter att jag solat gick jag bort till Gånghester för att umgås med Jocke en sväng.
Var trevligt, det blir så sällan vi ses.
---
Nu är jag som sagt här hemma och funderar på att nana snart.
Kanske äta något först! Vore najs! Aja, ha det fint. Vi hörs!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback