Öl och grillat?

Sitter i samma säng som inatt. Tittar på Oprah.
Ja, skratta ni om ni vill. Jag tycker att det är väldigt intressant.
Det handlar om en kvinna som lever med en personlighetsstörning,
rättare sagt, hon har 20 stycken personligheter.
Det är så sjukt, så hemskt.
Hennes 13-åriga dotter har fått uthärda moderns personlighetsstörning
varenda dag under sin uppväxt
- snacka om stark unge som pallar nått sånt!
---
Nu funderar jag lite över den kommande kvällen och
vad jag ska hitta på. En liten fågel viskade i mitt öra att det
kanske kunde hända nått trevligt i form av grillning och öldrickning ikväll.
Känner mig rätt sugen faktiskt!
Tänkte ta mig in till Nordstan snart och kolla om jag kan hitta en hyfsat
billig grill i portabelt format och sedan ta mig en sväng till bolaget
innan jag åker till Borås. Det låter väl rätt fint?


Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback