Beställa hem bars från GV?

Hej på er!
Nu sitter jag hemma i lägenheten efter en lång dag.
Först var jag på praktiken och efter det åkte jag hem en snabb sväng
och hämtade träningskläder, sedan var det raka vägen till gymmet.
Där testade jag på något nytt, crosstrainern.
J*VLAR vilket pass, pappa hade rätt som berättat om den tidigare.
Det var helt underbart. Blev SÅ trött! 35 minuter på maskinen,
tänkte att jag skulle börja försiktigt. Efter det blev det styrketräning.
Tränade rumpa, ben och mage.
Efter träningen köpte Tomas en proteinbar till mig, Swebar choklad.
Ojojooj vad goda de är. Sitter och kollar på gymvaruhuset nu och
funderar på att köpa några sådana. 20 st för 298 kr. Asbra!
Swebar, här choklad, jordgubb och mintchoklad.
Man kan blanda smaker när man beställer,
funderar på att blanda jordgubb och choklad.
(Finns fler smaker)
---
Då jag duschat och blåst håret åkte jag hem och började laga mat.
Idag kokade jag morötter, palsternacka och kålrot i grönsaksbuljong och
stekte kyckling till det som jag kryddade med curry, salt och soja.
Det blev riktigt gott. Efter det så har jag tittat på Total Blackout på
kanal5's playtv. Det är såå kul! Kolla in det.
---
Nu ska jag kolla in den senaste Harry Potter filmen och äta nått gott.
Imorgon blir det praktik, träning och sällskap från söta Ellinor från Borås! :D
Adios // S.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback