Myskväll som förvandlades till ölkväll

Då var det väl dags att uppdatera igen, eller vad säger ni? Det har väl inte hänt så hemskt mycket den senaste tiden. Jag har festat lite med Linda och Madde i helgen, fast att vi bestämt att vi skulle gå på bio och ha en lugn kväll. Men fint var det. Fick dricka lite öl vilket jag verkligen saknat. Det suger att träna så extremt och äta nyttigt och inte kunna unna sig något. Därför tyckte jag att det var en fin idé att dricka öl, så jag inte ger upp på grund av uttråkning och irritation över skittråkig mat. Ändå så fortsätter jag droppa i vikt, känns himla bra. Jag tror nog faktiskt att det ser väldigt ljust ut angående att nå mina mål till sommarn. Bara sju kilo kvar ;)
---
Utöver helgens bravader så har det väl inte vart så mycket nytt som hänt. Jag har mest tränat och tagit det lugnt hemma i Göteborg. Nu denna veckan finns det flera händelser jag ser fram emot. På onsdag ska jag till Borås på APT-möte på det stället jag ska jobba i sommar och förhoppningsvis även få ett schema. Efteråt ska jag till Black Scar och boka tatueringstid. Jag har nämligen fått lite cashflow nu så många roliga saker har nu fixats. Efter Black Scar besöket ska jag träffa Madde och Sofie och ta en fika med dem. Kanske kommer även Linda förbi en sväng om hon hinner. Det ska bli trevligt! Sedan framåt helgen kommer Madde förbi mig i Göteborg och ska röja lite på gatorna här i stan. På lördagen ska Tess firas i Borås och jag ska även försöka få tid till att träffa Jocke en sväng. Det känns som en bra vecka helt enkelt.
---
Som avslutning bjuder jag på en galet gammal bild på mig och Fia.
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Madde

Det kommer att bli en trevlig vecka för mig också! :) eftersom jag kommer att få träffa dig så mycket! :)

2011-04-04 @ 23:29:34



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback