Duktig tjej

Idag har jag varit riktigt duktig.
Jag började dagen med ett träningspass i Borås simarena.
Därefter åkte jag in till stan och köpte lite prylar jag behövde,
bland annat hårfärg, är i stort behov av att färga håret.
Därefter gick jag till Kåren och käkade lunch med Sebastian,
himla trevligt. Vistelsen i stan avslutades med ett besök på
Arbetsförmedlingen. När jag sedan kom hem slängde jag i en
tvätt och rensade i min garderob. Har tänkt att sälja en massa
kläder nu! Kommer att lägga upp bilder här i bloggen senare.. :)
Mer än så har jag inte riktigt hunnit med.
Funderar på att fixa högen med papper i mitt rum och sätta in
allt i pärmar.. Men det känns som ett så stort och jobbigt projekt! Haha
Aja, jag får väl ta tag i det nu så jag kan sticka iväg och träffa.. honom ;)
---
Här kommer lite bilder från Wacken!
Saknar det och längtar så efter att få träffa Vican och Linnéa igen!

Linnéa, Tom, jag och Vican.
---

Jag, Linnéa, Martin, Vican och Kristoffer.
---

Linnéa och jag.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback