Lite bilder från helgen..

Madelene Till, 21 år.
Nu förra veckan fyllde min äldsta vän Madde 21 år!
Det firades självklart med pompa och ståt hemma hos henne.
Dresscode: stiligt!
(Tråkigt att jag inte fick någon bild på födelsedagsbarnet bara! :( )
Party people!
Från vänster:
Anna, Linn, Nathalie, Erika + två av Erikas vänner och Johanna.
---

Jag och två av mina favorittjejer.
Från vänster: Sofie, jag och Linda.
---

Åsåå vart jag lite mer ego. Så är det ibland. Men vi är ju så himla
stiliga systrar. Sådant måste fotas och dokumenteras!
Det är ju ganska sällsynt nämligen!
---
Längtar efter fina kläder
Nu sitter jag här och längtar efter de kläderna jag beställt hem för
en och en halv vecka sedan ungefär. I need them.
Annars tänker jag bara på hur otroligt mycket plugg jag har att
ta mig an. Det är inte bra! Såå.. Kläderkläderkläääder.
Nu mår jag lite bättre. Då var det dags för plugg igen,
adios!

Kommentarer
Postat av: sofie

SV: Det är lungt :)! Jo, jag ville också ha grönt, men ska ju köpa en fjällräven jacka i grön färg nästa månad, så tänkte att det blev lite kaka på kaka =O =D!

2011-02-01 @ 22:12:59



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback