Natur på temat

Godkväll, mina damer och herrar!
Nu ligger jag i min säng här i Göteborg och bara njuter
av ensamheten. Jag trodde aldrig att jag skulle trivas så här
bra av att bo själv. Men visst är det mysigt.
Funderar lite över hur jag ska planera de kommande helgerna.
Är riktigt sugen på att ta någon riktig friluftshelg då jag fick
lite smak på det nu i helgen med pimpelfisket.
Åka iväg någonstans och pimpla, basta lite och bada isvak.
Kanske kan jag få tillgång till farmor och farfars stuga
för att kunna genomföra detta? Det hade vart helt underbart.
Ska snacka runt med lite folk och se om någon mer än jag är sugen..
En bild från resan till Norrland familjen gjorde för några år sedan.
Här vandrar vi mellan Nikkaluokta och Kebnekaise.
Åh vad sugen jag blir på att vandra när jag tittar på bilderna därifrån.
---
Ja, som sagt. Lite trevliga resor och liknande känner jag att det är dags för nu.
Det har varit så mycket plugg det senaste att jag börjat bli lite trött
i huvudet. Hoppas på en resa till Oslo och Vican snart med, vore fint.
---
Men nog med tankar om resor, nu måste jag faktiskt sova.
Godnatt med er! :)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback