På väg att bli sjuk?

Sitter hemma i lägenheten och mår lite sisådär.
Är täppt i näsan och har ont i kroppen.
Jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk.
Jag har inte tid med det. Till helgen flyttar jag ju in här på riktigt!
Ett glas med TREO kanske hjälper?
---
Idag har jag varit på min VFU. Är på en ny avdelning med
stora barn nu, har ju tidigare endast jobbat med små barn så det
är kul att få prova på något nytt. Barnen är sociala och goa
och likaså pedagogerna, vilket är skönt.
Efter VFU:n åkte jag hem en sväng för mellanmål och avslappning
innan jag åkte till Fysiken för att testa på mitt första Aerobic-pass där.
Herrej*vlar vilket pass! Var helt slut efteråt, men det kändes riktigt bra.
Väl hemma igen lagade jag god mat och slappade i soffan.
Nu så är det nog dags för sängen, extra sömn kan behövas om jag
vill motverka en riktig förkylning.
Ha det fint!
Maten jag lagade idag.
Fullkornsbulgur med stekta köttbullar och morötter i tomatsås med
vitlök samt några skivor gurka. Sjukt gott och enkelt!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback