Att bo ensam

Här sitter jag i mörkret i min framtida lägenhet. (jag fattar det knappt än!)
Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade och det beror på att
jag har haft problem med internet här i lägenheten i Göteborg.
Idag ringde jag Comhem för att försöka få ordning på problemet
och kom efter en massa krångel fram till att det inte var modemet det
var fel på utan att det bara vara en kabel som jävlades,
skönt att det var fixat nu i alla fall!
---
Att bo ensam
Det har varit väldigt speciellt att spendera veckan här i lägenheten.
Det känns konstigt att inte bo hemma längre.
Jag tror att det kommer att bli tufft att vara så mycket ensam i början,
men det är något jag måste lära mig att bli bättre på.
Jag får helt enkelt försöka med en försiktig start i form av att
ha en hel del vänner och bekanta på besök.
Det ska nog gå bra!
---
Nu är jag trött och ska därför krypa ner i sängen och sova,
inga mer tankar och funderingar här på bloggen idag!
Ha det fint allihopa.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback