En ny vecka

Då var det en ny vecka igen.
Jag har haft en händelserik helg och både fått tid att
slappna av och samtidigt hitta på en hel del kul.
---
Helgen i korthet.
I fredags träffade jag Tess och hade trevligt med henne i Borås.
Vi firade Robin en sväng och drog sedan vidare för att träffa Erik.
Under lördagen tog jag det lugnt hemma med fint sällskap och riktigt
god mat. Spelade spel och drack lite vin.
Igår var jag ute på Ärtingen med Tomas och pimplade.
Det var underbart väder men inte så bra med fisk.
Är i vart fall glad att jag äntligen fått komma ut på min efterlängtade fisketur!
Tomas ute på isen. Det vart kallt men mysigt.
---

Jag hade mammas fina mössa på mig.
Det behövdes så kallt som det var!
---
En ny vecka
Då börjar alltså en ny vecka fylld med aktiviteter.
Idag är det alla hjärtans dag och det ska firas såklart - med god mat
och fint sällskap. Imorgon blir det en heldag i skolan med träning efteråt
och sedan får jag nog lite sällskap av Helander framåt kvällen..
På onsdag blir det skola igen och på eftermiddagen kommer sedan Lillen
och hälsar på och stannar över natten. Ska bli riktigt trevligt att få träffa
henne igen, var på tok för längesen. Sedan på torsdag börjar VFU:n igen
och jag ska börja på en ny avdelning. Det ska bli riktigt kul att testa på
att arbeta i en barngrupp med stora barn. På eftermiddagen kommer
mamma och Sofie hem till mig och umgås lite och stannar över natten.
Sen är det helg och då bär det nog av till Borås igen.
Ja - en sprängfylld vecka helt enkelt.
En hel del träning på allt det där hoppas vi också på!
---
Men nu ska jag sätta igång och plugga lite med Jessica.
Ska få klart en uppgift med henne idag och sedan skriva en själv!
Ha det fint så hörs vi, adios! :)

Kommentarer
Postat av: Maddle

Vi ses på lördag sötnos :)

2011-02-15 @ 15:12:17
Postat av: Anonym

Vi ses på lördag sötnos :)

2011-02-15 @ 15:13:22



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback