I Göteborg hos Jessica

Hej på er allihopa!
Nu sitter jag hemma hos Jessica från min klass och skriver
på en skoluppgift. Eller nja.. Just nu för tillfället har vi lunchpaus.
Vi skall förtära wook med köttbullar och korv. 
Haha, precis samma mat som i tisdags då vi träffades för att plugga minus
köttbullarna! Wellwell, det är ju gott så vad spelar det då för roll? ;)
Efter lunchen ska vi sitta och skriva på några uppgifter ända fram till
sex. Sedan tar jag bilen hem till Borås (hade den stora fördelen att få låna den idag).
Det är bland annat den här boken vi skriver om idag.
(Jag gömmer mig lite eftersom jag är rätt sleten,
mest för eran skull så jag inte skrämmer er ;) )
---
Nae, nu är det dags att sätta igång igen.
Hoppas ni får en roligare dag än mig, att plugga hela dagen är
faktiskt inte det roligaste man kan tänka sig.. ;)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback