Boråsare igen? Det klingar fel.

Oj, en egobild? Ja, faktiskt. Det fanns inget roligt att fota idag!
---
Sitter i mitt arbetsrum. Ja, tänka sig vad fint det rullar på tungan.
Mitt arbetsrum.
För nu har vi nämligen fixat iordning i mitt gamla rum som var
ett tvrum när jag bodde i Göteborg. Sofies gamla rum är nu mitt sovrum.
Dessa två rum ligger vägg i vägg så förr eller senare så kommer vi
att slå ut väggen mellan rummen så jag får lite mer plats.
Det blir fint!
Det känns verkligen som att jag är en Boråsare igen, men jag vet inte
om jag gillar det. På något sätt känns det som att jag är menad för Göteborg.
Men, men.. Jag kommer nog flytta dit förr eller senare igen!
---
Nu ska jag sätta mig och plugga fram till kvällen.
Sedan kanske jag ska ta mig en sväng till Götet.
Imorgon har jag nämligen min sista praktikdag. Ska bli skönt, men tråkigt.
Hur som helst, på med kaffet nu så sätter vi igång!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback