En BRA dag! :)

På gott humör
Idag har det varit en bra dag. Det gick bra på litteraturseminariet vi hade
i skolan och jag gjorde sjukt bra ifrån mig på träningen.
När jag var färdig med träningen fick jag även en hel del viktiga grejer
inhandlade, så nu slipper jag tänka på det i helgen.
Jag har även fått några söta sms som gjort mig på riktigt gott humör!
Nu för tillfället sitter jag hemma hos Jessica i Björkekärr och funderar lite.
Glad tjej!
---
Funderingar
Jag funderar på hur min sommar kommer att se ut.
Jag är inte hundra procent säker på vart jag ska jobba,
men jag vet en massvis med roliga saker jag vill och förhoppningsvis SKA hitta på.
Wacken är ju redan bokat, betalt och 100% bestämt.
Sedan får vi ju inte glömma Iron Maiden-giget. Det ska bli GRYMT kul.
Men jag vill mer!
Gärna Metaltown och en utlandsresa också. (Så, viktigpetter - ändrat nu!)
Vi får se vad pengarna räcker till!
---
Vad ska ni göra i sommar?
Några festivaler och konserter eller kanske en utomlandsresa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

utomlandsresa? säger man inte utlandsresa? wtf

2011-01-27 @ 18:57:19



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback