En dålig start på morgonen.

Försov mig och hade bara en kvart på mig att
göra iordning mig. Detta medförde att jag inte hann att göra frukost.
Tur att man har en riktigt fin far som förberedde frukost att ta med medan
jag stressade i badrummet! Kaffe, juice, smörgås och äpple!
Väl vid busshållsplatsen, nöjd över att jag hann dit i tid
så börjar jag inse att bussen verkar försenad. En hel j*vla kvart!
Detta innebar att jag hann med fel buss till Göteborg och ÄNDÅ
kommer att bli tjugo minuter sen till jobbet, faaast att jag skyndade mig!
Aaaahh! Jag ORKAR INTE!
Mina dagar är sjukt långa och stressiga som de är,
jag behöver absolut inte mer oreda i dem.
Aja.. Nu är jag i alla fall på väg!
---
Praktik fram till klockan tre! Sedan blir det att hoppa på bussen direkt
till Borås för att åka och sola bort min Vitiligo! Haha.
Jag undrar vad läkarna hade sagt om jag berättade att jag använder
mig av solariesol för att få bort de bleka fläckarna på min kropp.
Det är nog inget de vanligen rekommenderar,
men vaf*n det fungerar ju så why not?
---
Happ. Nu var det slut på det roliga och tillbaka till verkligheten än en gång.
Dags att plugga resten av vägen till Göteborg.
Wooo-hoo!

Kommentarer
Postat av: Sofie

SV: Tar det inte som negativ kritik. Det var ju jag som inte ville ha hjälp. Var väldigt sur för det tillfället och menade att jag bara ville att problemen skulle gå över av sig själv, inte att någon skulle säga ''det kommer bli bra''. Ville att det skulle bli bra nu, om du förstår vad jag menar? Och det blev bra, så fort jag slutade sura... =P

2011-01-04 @ 13:00:36



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback