Förj*vla duktig!

Ni anar inte hur duktig jag har blivit.
Jag är faktiskt stolt över mig själv, riktigt stolt.
För tillfället är jag på väg till skolan, trots att jag börjar klockan ett!
Jag ska nämligen träna innan.
Även om en stor del av min vardag tas upp av träning nu och
därmed innebär att mitt sociala liv på vardagarna minskar,
så mår jag riktigt bra. Jag har redan börjat känna mig piggare och gladare.
Jag satsar på att köra i samma anda fram till sommaren.
Det är nämligen så att det känns som att jag hittat ett sätt att hantera det
här med träning och kost på ett sätt som gör att jag inte tröttnar.
Eftersom jag ääälskar mat så tänker jag inte ändra mina kostvanor -
förutom att låta bli socker och skräpmat och öka mängden grönsaker.
Att träna på gymmet och varva kondition och fettförbränning med
muskelbyggande fungerar utmärkt. Jag ska även gå på lite olika pass
som Fysiken erbjuder framöver. Träning minst tre gånger i veckan.
---
---
Ja, så då vart man snart framme i Gbg för att köra ett stenhårt pass på gymmet.
Sedan är det dags för examination. Nervositeten börjar krypa sig på nu..
Men f*n, det går nog bra! ;)
Nu ska jag förbereda mig lite, vi hörs! :)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback