Galen busschaufför

Då var jag påväg till Göteborg ännu en gång.
Idag för att träffa min basgrupp och skriva på en gemensam uppgift.
Då vi är färdiga med den så blir det träning, som vanligt.
För er som inte förstått det så tränar jag måndagar, onsdagar och fredagar! (minst)
Känns skönt att ha kommit igång ordentligt!
Så nu sitter jag alltså här på bussen och ska läsa lite texter så jag
är förberedd för basgruppsmötet. Har dock lite svårt att koncentrera mig!
Busschauffören har nämligen fattat tycke för mig. Haha! 
Herregud, han lägger inte ner. Han vänder sig om, gång på gång.
Kanske lever jag inte i eftermiddag då han säkert kör ihjäl oss idag!
Trevligt med uppmärksamhet, men någon måtta på det roliga får det vara! ;)
---
Vi hörs under dagen eller i eftermiddag, ha en grym dag nu allihopa!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback