Känslofylld eftermiddag

Fy mig. Vart dålig på att uppdatera igen. Sorry.
Har levt lite förstår ni. Haha! Nä men så blir det ibland när
det finns mycket skoj och drygt att göra.
Skolan har tagit upp väldigt mycket tid, likaså träning.
Fast.. Så längesen var det väl inte jag uppdaterade va?
Minns f*n inte.. xD
---
Hur som helst. Haft fullt upp med skola och träning.
Fixat böcker till den nya kursen som än sålänge tyvärr känns helsnurrig!
Men sådant löser väl sig? Ja, det får vi i alla fall hålla tummarna för.
---
Idag
Under dagen har jag haft fullt upp, precis som alla andra dagar
nu för tiden. Först har jag vart och solat, sedan hämtat lillasyster
från skolan, kört henne och morsan till Sunhouse, vart på biblioteket
(både stadsbiblioteket och byttorps bibliotek) och hunnit träffa Madde
en sväng. Då pappa kom hem från jobbet åt vi och sedan
drog vi direkt till IKEA. Handlade en byrå (en redigt snygg sådan),
en tvättkorg och lite annat smått och gott.
Sedan drog vi till lägenheten och hämtade alla mina grejer.
Var lite jobbigt faktiskt.. Kändes skitkonstigt!
Blev riktigt känslosam där..

---
Just nu
Nu sitter jag hemma hos Erik och ska se på filmen Pandorum,
äta lite popcorn och bara ta det lugnt. Låter bra va?
Det tror jag att det blir i alla fall.
Ha nu en grym fredagskväll!
Over and out!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback