Långa dagar, långa veckor!

Godmorgon, era små krumelurer!
Jag förstår faktiskt ärligt talat inte hur jag orkar.
Jag åkte hemifrån kvart över sju och insåg precis att
jag nog kommer att vara hemma från Göteborg klockan sju
på kvällen. Fattar ni?! 12 f*cking timmar med saker att göra, konstant.
Det är inte nådigt asså!
Men men.. Jag har ändå lyckats boka in lite bra saker i veckan.
Vill ni ha exempel?
Saker jag ska hitta på i veckan:
Onsdag: Träna. Träffa Linda. Typ i natt! Haha.
Men ska bli nice, var längesen nu.
Torsdag: Träna. Träffa Lillen!
Fredag: Träffa Erik, om jag hinner ;D Men förhoppningsvis!
Lördag: Flytta alla grejer från lägenheten i GBG som är mina
hem till mamma och pappa. Ska även handla en byrå på IKEA.
Framåt kvällen KANSKE det blir utgång också!
Söndag: Pimpla med Tomas. Ja, det ska bli riktigt kul då jag
inte ens hunnit med det en enda gång än nu under vintern.
---
Ja, lite ska jag allt hitta på. Jag får försöka tänka på det när
jag går mina långa dagar i skolan med träning efter.
Fast träningen är i och för sig rätt kul! :)
---
Well, framme i GBG nu. Dags att lägga ner datorn.
Hej med er! :)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback