Myskväll, heeela kvällen! ;)

Jag har haft en trevlig kväll, måste jag säga!
Linda hämtade upp mig vid stationen och så åkte vi direkt till
Hemmakväll och hyrde Unthinkable för att sedan åka till Ica och handla gott!
Nötter är förj*vla gott asså!
Sedan åkte vi hem till mig, åt god mat som mamma lagat och göttade
ner oss i soffan. Filmen var riktigt bra! Samuel L Jackson var en av
huvudpersonerna och gjorde ett riktigt bra jobb i sin roll.
---
Nu har Linda stuckit, efter en massa tjöt, gott te och
konstiga tvprogram såsom Jerry Springer och Föräldrafritt.
Ska nog skriva lite mer om det där sistnämna programmet senare,
men nu ska jag hoppa ner i badet och ha det lite lyxigt.
Visst ser det underbart ut?

Kommentarer
Postat av: Madde

Din lilla gottegris Sara, bara myser och myser! ;)

2011-01-12 @ 21:59:38



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback