Omoget, åh så omoget!

Då har även denna dagen gått.
Har inte hänt speciellt mycket.
Vart en sväng på Knalle och handlar hårfärg, sax och lite
annat. Sett en halv film. Ätit kebab i pita och fruktsallad.
Kollat lets dance. Tagit det lugnt helt enkelt.
Took a chillpill this morning, you see.
---
Har funderat på en grej förresten!
Detta med anonyma kommentarer som vill såra.
Så j*vla onödigt! Kollade in en storbloggares kommentarer
på ett ganska nytt inlägg och det praktiskt taget sprutade ut
j*vliga kommentarer som både tog upp det ena och det andra.
Ibland får även jag sådana. Jag vet, svårt att tänka sig, eller hur? ;)
Nae men, det är egentligen inte så att jag blir ledsen pga dem
utan tycker mer att det är så j*vla löjligt och fegt.
Att man inte vågar stå för vad man tycker.
Well, fortsätt ni töntar hur mycket ni vill. Låt ni bli att växa upp.
Det är inte jag som har problem, det är ni! :)
Ännu ett bevis på att jag har MEGASUPERGRYMMA paint-skillzzz! ;D

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback