Tacka gudarna för metal!

Oj så jag har sovit. Somnade runt ett i natt och vaknade vid tolv
fast att jag ställt klockan vid nio, tio och elva! Men skönt var det.
Då var det alltså dags att sätta igång med lite viktiga saker,
för slöa kan man inte göra hela dagen.
Jag ska tvätta, städa toaletterna och mitt eget rum.
Toaletterna blir inte nice. Ska skrubba bort avlagringar från väggarna
i duschen. Uää.
Tacka gudarna för metal, om jag inte hade haft Dark Tranquillity nu
så hade det f*nimej vart tufft!
Mikael Stanne, sångare i Dark Tranquillity.
Bilden är tagen från: http://www.darktranquillity.com/press.html
---
Senare ska jag ner till stan en sväng med morsan.
Har lovat att följa med henne på BINGO!
Herregud, hur ska detta gå? ;)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback