The lonely island och framtida gig

Påväg hem från Göteborg och en väldigt hittills lyckad dag.
Tränat skiten ur mig och lyckats göra bra ifrån mig och bli
godkänd på examinationsuppgiften i LKF170.
---
För att fira lite så lyssnar jag på The lonely Island.
De är ju helt grymt sköna. Har du inte hört dem?
Då borde du verkligen lyssna och gärna se en eller två video's.
Ja, vaf*n, jag kan ju lägga in en video här,
vi kan ta den jag lyssnar på just nu.
En låt som ger mig minnen från Norgeresan och nyår, fint!
The lonely island featuring Akon - I just had sex.
"She put a bag on my head!" "Still counts!" - Haha, så J*VLA BRA! ;D
---
Framtida gig?
Jag har funderat lite över en grej. Fasen vad längesen det var jag
tänkte gig i allmänhet. Jag har inte bokat in någonting för hela våren!
Om man jämför detta med slutet av förra året så är det ju helt sjukt.
Jag bokade in Avatar & DT, Dimmu borgir och Bullet for my valentine.
Nu då? Nä, ändring Sara!
Funderar starkt på att se COB och Ensiferum nu i mars,
Leffler tipsade mig om detta. Så, vi får väl se.
Jag ska försöka få med mig en trevlig typ också bara.. :)
---
That's all for now!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback