Bra helg med trevligt folk!

Hej på er igen, då vart jag tillbaka!
Helgen blev bra, trots att Jenny ändå inte kunde
träffas på lördagen och gå ut med mig.
Var hos en vän på Hisingen istället, åt och drack gott!
På söndagen var jag kvar ett bra tag tills jag åkte
hem till Borås för att träffa Madde och Ellinor.
Var riktigt trevligt. Vi åt Spice N Rice, såg film och skrattade en j*vla massa,
precis som det alltid brukar vara när vi tre umgås.
En bild från andra året på gymnasiet, den enda jag kunde hitta där
vi alla tre är med.
Från vänster: Jag, Madde, Jocke, Martin, Hoffe och Ellinor.
---
Nu idag så har det vart fullt upp. Tog igen missad praktik mellan nio och tre,
sedan vart det raka vägen till gymmet för att köra 40 min rask gång på bandet
och 20 minuter maskinträning. Väl hemma släängde jag i mig mat,
var så sjukt hungrig. Slängde i en maskin tvätt och sedan satte jag mig här
i mitt arbetsrum för att ladda ner musik och plugga lite.
---
Imorgon blir det först träning och sedan är det dags för examination
i form av opponering av en klasskamrats arbete och så ska jag även få
konstruktiv kritik på min egen tenta.
Efter det så träffar jag kanske en vän, vi får se!
---
Men nu ska jag förbereda mig lite inför imorgon.
Ha det fint!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback