Utekväll på Bränneriet igår

Igår
Jag och Linda gick alltså ut igår efter att ha
tagit oss varsin drink och en öl hemma hos mamma
och pappa. Vi åkte ner till stan och satte oss på Bränneriet.
Där träffade vi en hel del skönt folk!
Bland annat Carro och hennes vänner, Jocke och Anton,
Fidde och Jenny! Även Erik kom förbi en kort sväng.
Jag satt och pratade en del med en kille från Arizona
och hade riktigt trevligt!
Jag och Linda. (Lägg märke till hur otroligt road Linda ser ut!)
---
Jocke tror att han är hård. Det är han inte!
---
En nöjd Sara har halsat öl. Linda chockeras ;)
---
Carro var en aning.. Galen! ;) Här med hennes vän Chen.
---
¨
Nämen.. Vad händer här? :O
---
Födelsedagsbarnet Fidde!
---

En del av hänget.
---

Jag fick låna Fiddes keps. Snyggt va? xD
---
¨
En passionerad kyss från Anton till Jocke.
---

Jag försökte ta en fin bild på mig och Joakim. Det gick inte då Jocke
bara j*vlades hela tiden!
---

Jag träffade på Emil. Jag ser verkligen borta ut. Haha.
---
Då Bränneriet stängde klockan ett så gick jag, Linda, Anton
och Ryan (snubben från Arizona) till Torget. När vi kom fram
var det knökfullt där. Linda och Anton bestämde sig ändå för
att gå in medan jag och Ryan stod kvar utanför.
Där träffade vi KJ och Tom! Vi bestämde oss för att gå till
Franks. Vi skiljdes från Ryan som skulle hem och gick in
och satte oss och drack lite öl.
När sedan även Franks stängde så mötte vi Linda som slog följe
med oss till Mcdonalds. Där träffade Tom en tjej som han sedan
tog med sig hem till honom.
Jag följde med då mina bussar slutat gå medan Linda gick hem till sig.
Natten fortsatte med en film som var på fram tills sex-snåret..
---
Idag
Jag vaknade framåt tio och hade då bara sovit fyra timmar.
Mamma och pappa kom och hämtade mig vid tolv och då var det
bara raka vägen i säng. Sov till fyra, sedan var det dags att packa
upp lite flyttlådor. Mitt arbetsrum börjar arta sig lite nu!
Sedan har jag suttit och redigerat bilder, skrivit budget för nästa månad
samt organiserat lite bland pärmar och papper. Duktig tjej!
---
Men nu ska jag bums i säng. Det blir en lång dag i Göteborg imorgon,
går mellan nio och fyra. Kommer nog bli kul i och för sig!
Ska vara på Artisten och leka hela dagen ;)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback