Och såhär snygg vill jag vara..

Vilket underbart pass jag körde på gymmet idag.
Var helt slut efteråt.
40 minuters snabb (läs:extremt snabb) gång på bandet och
40 minuters gymmande på maskinerna. Snacka om att
jag var motiverad idag. Hade bilden som jag hade med i det förra
inlägget i huvudet hela tiden och det pushade mig stenhårt.
Jag sa till mig själv: "Om du inte kör järnet så kommer du aldrig
att få den där kroppen som du drömmer om, det är faktiskt minst
tio kilo kvar tills det där blir verklighet!" - och det fungerade skitbra!
---
Nu är jag påväg hem till Borås för att vila upp mig lite.
Hade tänkt att se en film och bara slappa.
Får se om jag får med mig någon på detta, annars
kanske planerna ändras. Vi får se!
Hoppas ni får en riktigt fin fredagskväll allihopa :)
---
Sådääär ska jag se ut igen. Alldeles lagom till sommaren
när jag kan använda mina favoritbaggyshorts!
På bilden till vänster: Jag och Ellinor.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback