En lång och stressig dag och lite bilder från helgen!

Ojojooooj, vilken dag.
Gick upp redan kvart sex för att ta bussen kvart i sju.
Framme i Göteborg lite efter åtta och sedan väntade en lång
dag på praktiken på Hisingen.
Barnen var hostiga och småsjuka allihop.
Slutade vid tre för att sedan ta mig direkt till gymmet och köra
ett pass på en och en halv timme.
Nu är jag hemma, har ätit, tvättat och handlat!
Ja.. Ni hör ju själva! Jag är förf*n som Superman!
Och det slutar inte där.. Nu ska jag plugga tills jag däckar!
Heeeerregud.
I samma anda fortsätter veckan,
men så går det när man vill ta tag i sitt liv och hålla sina nyårslöften,
det kommer att vara värt det i slutändan!
---
Nu hade jag tänkt lägga upp lite bilder här från Norgeresan.
Enjoy!
Uppklädd och vääldans stilig tjej ;)
---
Väl hemma hos Linnea som vi spenderade nyårkvällen hos.
Narcis förbereder för charader och Olle chillar i soffan.
---

Vican - Åh, en sån fin tjej!
---

Linnea (tjejen ståendes i rött hår) gjorde en grym måltid
beståendes av kött, kantarellsås och potatisgratäng!
---

Jag, Narcis och Victoria.
---
Collaget får avslutas med den här bilden på mig och Victoria,
påväg till Aker brygge för att titta på alla fyverkerier.
En underbar nyårsafton!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback