Jag kanske blir utkickad från Göteborgs Universitet?!


Jag är så JÄÄÄVLA förbannad
.
Jag skiter i att jag svär utan censurer på bloggen.
Det kan vara och verkar vara så att jag har blivit utkickad från Göteborgs Universitet.
Detta på grund av en galet inkompetent studievägledare.
---
Jag skulle idag gå in och titta lite på hur den nya kursen ser ut som börjar om någon vecka. 
Jag kunde öppna upp de flesta länkarna och se det mesta
men när jag gick in på Deltagare så kunde jag inte komma åt listan.
Det stod att jag inte hade behörighet till detta.
Tankarna började snurra i huvudet. Vad är det som är fel? Vadå obehörig?
Sakta men säkert börjar det komma fram för mig att jag har blivit utkickad!
SKIIIT! Snälla låt detta vara en dröm!
Jag har så ont i magen. Snälla snälla snälla, låt detta vara ett fel.
---
Så imorgon ska jag iväg till praktiken en timme tidigare än vanligt
och sedan sluta en timma senare för att ta igen de två timmar jag kommer
få spendera hos studievägledare och studierektor för att lösa dessa problem.
Jag hoppas fan att det löser sig, annars vet jag fan inte vad jag gör!
---
Jag förklarar bättre för er om mina tankar kring hur detta kan ha gått till imorgon.
Nu måste jag sova, är hur snurrig som helst. 
Pappa gav mig nämligen sömntabletter så jag somnar i tid.
Godnatt.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback