Det blir en låång kväll/natt!

Då var jag hemma i Borås igen.
Sitter nu i mitt arbetsrum och har laddat upp med
åtta koppar kaffe, en skinksmörgås och två clementiner.
Det är alltså nu det är dags för slutspurten på tentan.
Jag ska leta fram lite bra musik, passande till detta och sedan
så drar jag igång.
Det kommer att bli en lååång kväll/natt! ;)
Men så går det när man föredrar att hitta på roliga saker
i helgen istället för att plugga.
---
Längtar tills imorgon, då jag är färdig med tentan
och ska åka och träna i Gbg. Är riktigt sugen på att
köra slut mig helt och hållet. Ja, nu j*vlar ska träningen
sätta igång på allvar! Minst tre ggr i veckan.
Jag bjuder på en bild på mig och Sofie från någon vecka sedan då
vi var påväg till Universeum.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback