Utkickad från Universitetet eller inte?

Idag besökte jag studievägledaren på förmiddagen.
Det var faktiskt inte hon som hade gjort fel.. Usch så dum jag känner mig!
Jag menar, i förra inlägget skrev jag ju ändå "Dö studievägledare, dö!"
Jag ber om ursäkt!
---
Men det är fortfarande illa. Jag vet inte alls hur det kommer att bli.
Studievägledaren rådde mig till att maila min
förra examinator då det är hon som har gjort fel.
Hon har satt Underkänt på mig i den kursen och
det gör att jag inte kan studera vidare.
Problemet här är att jag inte förtjänat ett Underkänt
eftersom jag kompletterat det jag missat
i förra kursen. Varför har hon inte Godkänt mig?
Har hon inte tagit emot mina kompletteringar?
Har hennes mail krånglat?
Jag vet faktiskt inte..
Det enda jag kan göra nu är att sitta och vänta på svar från henne och
hoppas att det inte är försent..
Håll tummarna med mig!
---
Nu är jag snart framme i Borås efter en lång dag.
När jag kommit hem ska jag sätta mig och plugga hela kvällen.
Kaaanske, kaaanske kan jag tänka mig att gå ut en sväng.
Men bara om någon jag känner är RIKTIGT sugen på att ta med mig!
Vi hörs! :)
(Tvärtom ---> Göteborg till Borås är det nu!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback