Viktnedgång, ÅH VAD JAG ÄR BRA!

ÅH, SÅ UNDERBART!
Jag är så sjukt stolt över mig själv!
Jag har gått ner tre kilo sedan jag slutade äta socker(ej frukt), började träna
samt började äta nyttigare. Känslan av att veta att det man gör
fungerar är UNDERBAR! Beach 2011 here I come!! :D
Det här är jag för tre år sedan. Så ska det bli igen.
---
Ska nog ta en före och efter bild för min egen skull och skaffa mig
en våg för att trigga mig själv ännu mer. Det är dock viktigt att tänka
på att vikten inte säger allt. Jag kommer ju att bygga muskler också,
så mycket som jag gymmar och muskler väger ju som de flesta vet
mer än fett. Men till en början med kommer jag behöva viktnedgången
som något som triggar mig. På grund av denna underbara nyhet med
att vara tre kilo lättare så ska jag träna STENHÅRT på gymmet idag!
---
Där ser ni, det löönar sig att ta tag i sitt liv!
Jag är inte bara lättare utan även så mycket piggare.
Så underbart!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback