En helt perfekt dag! Ligger i solen på mam...

mms_img50850 (MMS)

En helt perfekt dag! Ligger i solen på mamma och pappas veranda som snart räknas som min igen. På fredag flyttar jag tillbaka till Borås. Detta gör jag eftersom jag tagit studieuppehåll ännu en gång och mina jobbmöjligheter finns i Borås. Jag tycker bara det känns skönt just nu faktiskt. Är så trött på att bo i en resväska! Åka fram och tillbaka hela tiden.. Nä, jag behöver lite ro och stabilitet i livet. Sedan får jag ju inte glömma att en stor del av min släkt och min vänskapskrets bor här. Hur som helst. Dagen började med en skogsbärssmoothie och två smörgåsar med parmaskinka. Frukosten är dagens viktigaste mål så den ska vara perfekt - vilket jag gjorde den idag! :) Efter lunch ska jag träffa Madde och lite senare även Ellinor. Känns underbart att vara ledig! Idag ska jag bara njuuuta. Nu ska jag fortsätta steka. Ha en grym dag! :)


Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback