I ett desperat behov av att skriva..

Idag ska jag jobba, det funkar.
Imorgon är jag ledig.
På söndag ska jag jobba hela dagen och sedan
även natten. Det känns däremot lite stressande.
Jag föredrar att vara ledig på helgerna då folk är hemma.
Jag har såå mycket att göra i helgen.
Såå mycket känslosamma saker att ta tag i.
Hur ska jag orka? Oj, oj, oj..
När jag tänker på det hela känner jag mig som en
gammal kvinna i kroppen, jag orkar liksom inte alls.
Ska jag då åka till Gbg idag efter jobbet trots att jag vill stanna?
Trots att jag bör stanna. Bah.
Jag är i ett extra stort behov av många kramar idag.
Borås, hörrni, ni som vill veta allt.
Jag berättar ALLT om ni bara ber tillräckligt,
sålänge jag får respons på mina tankar!
Kommentera, and I will give you the answers!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback