Mobilbloggande, varför inte?

mms_img16608 (MMS)

Hej på er! Idag testar jag något nytt, att blogga via mobilen. Nu får vi fanimej hoppas att det blir bra. Om jag kan blogga via mobilen innebär det alltså att jag kan uppdatera oftare och därmed kommer min blogg bli roligare att kolla in. Haha, har ni hört på maken? Affärskvinnan Sara är i farten.. :P --- Hur som helst. Nu är jag på väg till Göteborg. Är snart i Bollebygd. Idag ska jag till tandläkaren samt städa lite innan jag åker tillbaka till Borås för lite jobb. Känns just nu som att det kommer att bli en rätt så skön dag. Det är varmt och fint ute och jag är på gott humör. Note to self: glöm inte shorts idag. Sedan funderar jag även på om man skulle passa på att hitta något mysigt ställe att sola på.. Vi får väl se? --- Jag vill innan jag avslutar ta upp något jag stör mig på. Varför är svenskar så fega och försiktigt elaka?! En gammal kvinna stod idag vid busshållsplatsen med en rullväska och ca 3 extra axelväskor. Hon hade alltså fullt med grejer i sina händer. Bussen kommer till hållplatsen och hon börjar lasta på sina väskor. Hon snubblar utanför och skriker till. Busschauffören bara glor och två vuxna kvinnor som står på hållplatsen bara flinar. Jag blir så förbannad! Jag hjälper henne in till en plats och bär in hennes väskor. Varför var det bara jag som reagerade? You guys tell me that.. Please!


Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback