Låt mig hjälpa dig

Jag vill hjälpa dig. Jag vill att du ska må bra.
Tyvärr så älskar jag inte dig på samma sätt längre,
det försvann någonstans på vägen.
Det finns olika teorier om varför, men varför spelar ingen roll.
Du måste bara förstå att du fortfarande är lika jävla viktig för mig.
Att jag vill vara en del av ditt liv, att du visar dina känslor för mig.
Bygg inte murar, för i så fall lovar jag dig att jag kommer att riva dem.
Vi kan hjälpas åt att få dig att må bättre, jag vill hjälpa dig.
Låt mig hjälpa dig.
Jag bryr mig så jävla mycket om dig,
därför smärtar det så att se dig tyna bort.
Du får inte försvinna.

---
Imorgon får jag träffa Joakim.
Det ska bli skönt. Vi ska äta glass och prata strunt.
Jag tycker om dig, din lille jävel, tack för att du lyssnar jämt!
<3

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback