Mer finsex åt folket!

Knull de luxe!
Idag slår jag ett slag för heta sommarnätter och
att ligga de luxe! Läste på en blogg om knulldeluxe.se.
Det lanseras nu nya sexprodukter i form av kondomer och glidmedel.
Tydligen ska dessa produkter förbättra sexet och få det
att kännas lyxigt! Det låter inte helt fel, eller hur?
Hur som helst, skydda sig ska man! Viktigt, viktigt!
---
Ledig dag
Nu är jag ledig, fram till på lördag då jag börjar jobba vid tio.
Sköna pengar, storhelg.
Än så länge har jag hunnit dricka kaffe, hjälpa Mikael med
att torka hans tshirtar med en hårblås, städa och lite annat.
Har dock inte fått i mig så mycket mat.. =/
Tänkte fixa iordning mig lite och sedan gå en sväng till Willys
och handla. Efter det drar jag mig nog mot Borås var det tänkt.
Ikväll ska jag träffa Tom och ta någon öl.
Det låter väl fint? 
Adios! Ta det lugnt ikväll nu hörrni.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback