Metaltown 2011, tagga!!

Tjenare!
Idag har det redan hunnit hända en hel del,
trots att jag haft en ledig dag och kunnat slappa hur
mycket jag vill. Gick upp i tid och drack kaffe imorse efter
att ha blivit väckt av vår jävla duvjävel på balkongen.
Han har hamnat i målbrottet och låter som en rökandes,
drickandes gammal gurglande man.
Därefter körde jag ett hårt cykelpass på fysiken och kände
mig skitnöjd efteråt. Sedan åkte jag hem, lagade nyttig mat
(fullkornsbulgur med minimajs, vattenkastanjer och krossade tomater).
Efter jag ätit upp så har jag städat och lyssnat in mig på
lite metal inför metaltown 2011 som drar igång nu på fredag! :D
Har precis kommit fram till ett och annat. Bland annat att jag nog aldrig
hade börjat lyssna på SOAD nu. Att jag ska se dem på MT är väl främst
pga gamla minnen och för att jag tyckte att de var bra förr.
Jag har även kommit fram till att jag verkligen INTE tycker om varesig
At the gates eller Bring me the horizon. Har i ärlighetens namn inte
lyssnat så mycket innan, så jag hade inte så bra koll på om jag gillade
det eller inte. Nu vet jag verkligen.
Ska fortsätta lyssna lite nu och sedan skriva om vad jag faktiskt gillar!
Ha det gött, vi hörs!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback