Flytten är gjord!

Då har jag visst flyttat!
Jag har officiellt flyttat och bor numera i Biskopsgården!
Gårdagen var händelserik och lång.
Först åkte jag och väckte Mikael och drack mycket kaffe.
Efter det åkte vi till Statoil och hyrde ett släp som vi
körde direkt hem till Simon för att hämta grejer att lämna
i Borås såsom mitt köksbord och mitt skrivbord.
Väl framme i Borås så var det stekande hett och vi var
båda riktigt hungriga så vi insåg att det var dags för en paus.
Lite mat (mycket mat för Mikael) och en kort stunds solande
och varsin dusch så var vi sedan på väg mot Gbg igen med
en extra stol på flaket som Mikael visst ville ha.
Hem till Emma (där jag bodde innan) för att hämta en massa
grejor, dvs kläder och möbler. Där fick vi hjälp av Peter och
Tomas. Sedan var det raka vägen till Biskop där vi lastade av
allt. Till sist åkte vi och lämnade släpet.
Väl hemma lagade jag massvis med mat och efter det var
jag helt slut. Åt lite glass och sedan var det läggdags!
---
Idag
Nu sitter jag här i min nya soffa (Mikael och Peters gamla soffa)
och har precis druckit upp mitt kaffe. Tänkte klä på mig och
sedan åka till Emmas lägenhet för att tvätta och fixa lite.
Därefter blir det en resa till Borås då mamma och pappa vill ha
tillbaka bilen. Jag ska även handla med mamma och gå ut och
gå med henne. Sen blir det en resa tillbaka till Gbg.
Ojojoj, bäst att sätta igång nu då.
Vi hörs!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback